13 - LANY

sweetest:

「单曲循环」清爽~

分享一首我上个月收藏的歌曲,乐队的曲风复古浪漫,慵懒魅惑,融合了合成器点缀的旋律,洋溢着年轻的潮cool节奏,一遍下来你就会爱上!在电音时代的今天,真的如一股清流涌入心田,适合单曲循环,心情也随之沉静。
LANY另类流行摇滚乐队,来自美国洛杉矶,从2014年组团至今,受到世界歌迷的青睐。乐队由三人组成,其歌曲的创作、编曲,一系列都由乐队自己的方式完成。在去年被滚石杂志评为最应该被知道的10大艺人/乐队。而这张2017同名专辑在上线不到24小时,已强势攻入iTunes专辑榜Top10。
美国人气另类乐队LANY将于今年7月31日登陆万代南梦宫上海文化中心,这将成为这支红遍全球的乐队在中国首次亮相。

 

歌词:

It could change but this feels like, like the calm before the storm
本可以改变的 这感觉就像暴风雨前的宁静
Not that I don't wanna try but I've been here before
并非我不想尝试 只是我曾经也处于这样的境地
Friends in town, phone's at home, I tell myself it's fine
朋友在城里 手机也放在家里 我告诉自己这样就好
Can't remember how you taste left alone too many nights
不记得你的气息弥留了多少个夜晚

Where did we go wrong? I know we started out alright
是哪里出错了? 我知道我们早已开始
Where did we go wrong? I swear I knew we'd last this time
是哪里出错了? 我发誓我记得我们最后那次
Where did we go wrong? Oh did you, did you change your mind?
是哪里出错了? 难道, 你已经改变主意了?
How could you change your mind?
你怎么能改变主意呢?
Who got inside your mind?
是谁打破了你的思绪?
Where did we go wrong? I know we started out alright
是哪里出错了? 我知道我们早已开始
Where did we go wrong? I swear I knew we'd last this time
是哪里出错了? 我发誓我记得我们最后那次
Where did we go wrong? Oh did you, did you change your mind?
是哪里出错了? 难道, 你已经改变主意了?
How could you change your mind?
你怎么能改变想法呢?
Who got inside your mind?
是谁闯入了你的脑海?
Half my clothes are at your house and I don't want them back
我有一半的衣服在你家里 我也不想再把它们拿回来
The smell of you is way too much, not gonna put my heart through that
不想再把我的心再次放回到 你气味萦绕的方向
I don't know how much time we got, I don't know how much to say
我不知道我们还有多少时间 也不知道说些什么
I don't know, tell me what you want, I want you to want me to stay
我不知道 告诉我你要怎样 我只想你要我留下来
Where did we go wrong? I know we started out alright
是哪里出错了? 我知道我们早已开始
Where did we go wrong? I swear I knew we'd last this time
是哪里出错了? 我发誓我记得我们最后那次
Where did we go wrong? Oh did you, did you change your mind?
是哪里出错了? 难道, 你已经改变主意了?
How could you change your mind?
你怎么能改变主意呢?
Who got inside your mind?
是谁打破了你的思绪?
Where did we go wrong? I know we started out alright
是哪里出错了? 我知道我们早已开始
Where did we go wrong? I swear I knew we'd last this time
是哪里出错了? 我发誓我记得我们最后那次
Where did we go wrong? Oh did you, did you change your mind?
是哪里出错了? 难道, 你已经改变主意了?
How could you change your mind?
你怎么能改变想法呢?
Who got inside your mind?
是谁闯入了你的脑海?
La la la la la la la
la~
La la la la oh yeah
la~yeah
La la la la la la la
la~
Ooh ooh ooh
ooh~
Where did we go wrong? I know we started out alright
是哪里出错了? 我知道我们早已开始
Where did we go wrong? I swear I knew we'd last this time
是哪里出错了? 我发誓我记得我们最后那次
Where did we go wrong? Oh did you, did you change your mind?
是哪里出错了? 难道, 你已经改变主意了?
How could you change your mind?
你怎么能改变主意呢?
Who got inside your mind?
是谁打破了你的思绪?
Where did we go wrong? I know we started out alright
是哪里出错了? 我知道我们早已开始
Where did we go wrong? I swear I knew we'd last this time
是哪里出错了? 我发誓我记得我们最后那次
Where did we go wrong? Oh did you, did you change your mind?
是哪里出错了? 难道, 你已经改变主意了?
How could you change your mind?
你怎么能改变想法呢?
Who got inside your mind?
是谁闯入了你的脑海?

评论
热度 ( 229 )

© 松风煮茗 | Powered by LOFTER